afscheid van Ohio - Reisverslag uit Ohio City, Verenigde Staten van Ron en Tineke - WaarBenJij.nu afscheid van Ohio - Reisverslag uit Ohio City, Verenigde Staten van Ron en Tineke - WaarBenJij.nu

afscheid van Ohio

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Ron en Tineke

23 Mei 2017 | Verenigde Staten, Ohio City

23 mei 2017
De tijd in Ohio zit er al weer bijna op. Wat gaat dat toch snel voorbij! Gisteren de 70ste verjaardag van Matty gevierd. Een heel gezellige dag, afgesloten met een etentje aangeboden door Mark en Bethany. Wat hebben we veel van Ohio gezien! En alle familieleden ontmoet! Geweldig. Matty had haar 30 jaar oude vouwwagen voor ons in de tuin gezet. Dat was genieten. We hadden daar ons eigen paleisje met internet.
Nu ben ik een beetje aan het opruimen en organiseren. De auto moet worden opgeknapt, de laatste boodschappen doen, de vouwwagen moet leeg, dat soort zaken. Ron en Matty zijn voor de 2e keer naar Cedar Bog, een klein natuurgebiedje. We zijn daar al eerder geweest maar werden door hevig onweer en regen verdreven. Ron wil nog even wat landschapsbeelden maken.
Morgenvroeg vertrekken we weer. We gaan dan richting Knoxville, Tennessee, waar we een kennis van Ron zullen bezoeken.
Lieve familie en vooral Matty, heel erg bedankt voor alle verwennerij en aandacht! We hebben een hele fijne tijd gehad!
Ik kóm met een traan en zal morgen ook weer met een traan weg gaan.

• 23 Mei 2017 - 22:32

Ineke De Graaf:

alweer mooie verhalen en veel kennis van de natuur en geschiedenis.
    Volgens mij komt hier een film van die tenminste 2 dagen gaat duren of misschien nog wel langer.

Hier ist mooi weer en genieten we van veel doen en niets doen.

Morgen nieuwe messen halen voor de maaier achter de trekker. Hopenlijk zijn het de goede en hebben we morgenavond weer een goede maaimachine.
    Zondag voor een weekje naar huis om een feestje te vieren . Zondag 4 juni weer naar hier voor de laatste 3 weken. dan ist mooi weest.
    Genietse en .... denk er om....... het is een werkwoord.

• 23 Mei 2017 - 22:53

Nienke:

Wat een superplek om te kamperen: ruimte, rust, zon en schaduw, wat wil je nog meer. Ik denk dat ik ook maar bij Matty ga boeken.

• 23 Mei 2017 - 23:04

Robin:

Niet te geloven, wat gaat de tijd toch snel. Warme knuffels voor iedereen daar!

• 24 Mei 2017 - 10:40

Magda:

Matty, je leest dit ongetwijfeld ook, nog gefeliciteerd.

• 24 Mei 2017 - 22:03

Petra Sloof:

wat eeen reis, en nu naar Normaa, last but not least. het zal zo'n fijne ontmoeting zijn , ik ga morgen wandelen met Dominique hemelvaartsdag weet je weel, dauwtrappen. groetjes

• 25 Mei 2017 - 10:45

Kim:

Jeetje jeetje,... zo lijkt het alsof jullie nog eeuwig wegzijn... en dan is het....
    Nou ik zal het maar niet benoemen.
    En hier is het eindelijk lekker weer geworden...van de herfst naar hoog zomer dan meteen wel weer.... maar verder is er dus niets mis met het klimaat enzo... En evengoed weinig regen....

• 30 Mei 2017 - 20:03

Linda:

Fantastich!!! Een eigen paleisje, ziet er super uit.

Verslag uit: Verenigde Staten, Ohio City

op zoek naar oude culturen, kolibries en familie

Wij hopen een bijzondere en afwisselende reis te gaan maken.
Op 27 februari vertrekken we uit Nederland en op 4 juni landen we weer op Schiphol
Onze reis begint in Guatemala, waar we mogelijk een vulkaan zullen beklimmen, Maya ruïnes bezoeken en kolibries zien. Daarna door naar Yucatan (Mexico), waar we hopelijk Matty en haar hele familie zien aankomen varen. Dan vervolgt de reis naar Houston, waar we ongeveer een week vertoeven bij Linda en Christine. Wij reizen dan door naar Tucson en omgeving. Het gebied van oude culturen en niet te vergeten: kolibries ! Linda, Arno en Aidan komen een klein weekje later naar ons toe of wij naar hun. In de buurt van Bryce Canyon (Utah) bestaat de kans dat we Martin en Trudy (broer van Ron) zullen ontmoeten. Zij zijn op rondreis door de States en juist als wij daar zijn, zijn zij er ook. Toeval bestaat niet. Wij gaan vervolgens door naar Ohio, waar Matty woont. Matty wordt 70 jaar en dat wil ik (Tineke natuurlijk) meemaken! Ook in Ohio is een en ander te zien als het gaat om oude culturen. Vanaf Ohio gaan we zuidwaarts en overnachten ergens in Knoxville (Kentucky), waar Ron een kennis heeft wonen. Wij arriveren dan weer in Houston, alwaar we nog een paar dagen bij de familie van Ron zijn.
We vertrekken uit Nederland op 27 februari en op 4 juni landen we weer op Schiphol.